دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

۱۳۸۵

سال خرم ..

.فال نیکو ...

مال وافر...

اصل ثابت...

نسل باقی...

تخت عالی...

بخت رام....

واسه تون آرزومندم....

شمام واسه من آرزومند باشین!!

سال تحویل

عیدتون مبارک....................

موقع تحول سال دعا کنین خدا توانایی شاد بودنتونو هزار هزار بار افزونتر  کنه...........

یادتون نره واسه منم دعا کنین...............

تا سال ۸۵!!!!

آی هپ تو سی یو  هپی یر دن دیس یر!!!

بهار

باز هفت سین سرور
ماهی و تنگ بلور
سکه و سبزه و آب
نرگس و جام شراب


باز هم شادی عید
آرزوهای سپید
باز لیلای بهار
باز مجنونی بید

باز هم رنگین کمان
باز باران بهار
باز گل مست غرور
باز بلبل نغمه خوان

باز رقص دود عود
باز اسفندو گلاب

باز آن سودای ناب
کور باد چشم حسود

باز تکرار دعا
یا مقلب القلوب
یا مدبر النهار
حال ما گردان تو خوب
راه ما گردان تو راست

باز نوروز سعید
باز هم سال جدید
باز هم لاله عشق
خنده و بیم و امید

لیک در این همه رنگ
لیک در این همه نور
سهم من هم این شد
که بمانم دلتنگ
و نباشم مسرور


باز تحویل سکوت
باز شمعی واژگون
باز اشکی در دو چشم
باز بغضی در گلو

باز تندیس بهار
مشت می کوبد به در
پنجره فریاد کرد
او نیامد از سفر
باش تا سال دگر
باش تا سال دگر............................................