دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

۱۳۸۵

سال خرم ..

.فال نیکو ...

مال وافر...

اصل ثابت...

نسل باقی...

تخت عالی...

بخت رام....

واسه تون آرزومندم....

شمام واسه من آرزومند باشین!!

نظرات 2 + ارسال نظر
محدثه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ

عیدت مبارک !!!
صد سال به این سالها !!!
دوستت دارم !!ـبعد عید عیدی ها تو بیار مدرسه پول قربون صدقه هامو از روش بر دارم !!!زندگی خرج داره دیگه خودت که می دو نی ـ

خاله سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام امیدوارم ساله خوبی داشته باشین همتون مواظب باشید بابات با اون ترقه هاش نکوشتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد