دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

بالا بلندی

این واسه دبروزه:عیدتون مبارک

این واسه چند روز قبله دیروزه:دسترسی (!!!؟؟؟) به انرجی هسته ای مون مبارک

این واسه الآنه:خوابم میاد!!!

این واسه دیروز دم غروبه که هوا بدفرم خوب بود:

من دلم(دل من؟! من؟! دلم؟! هر دو مون؟؟!!!) بالابلندی می خواد.....

آره...من می خوام بالابلندی بازی کنم...

من دلم می خواد به جای این که فشار کف پامو وقتی رو دو تا پام وایسادم حساب کنم ....بالابلندی کنم....

من بالا بلندی می خوام.............

آره؟ تو هم میای؟؟

بیاااااااااااااااااااااااااااا بیا تا من و تو ( شایدم تو و من!!) بیا تا ما بالابلندی کنیم....

فقط یه مشکلی!!کی گرگ بشه؟؟؟

دوست دارم خدا جونم!!!! توانایی شاد بودن... موندن ....گردوندن .....ما رو افزون کن!! الهی مرسیییییییییییی!!

 

 

هی خانم کجا؟کجا؟

سرگردان نگاه می کنم...........

می آیم...

می روم.....

آن گاه درمی یابم که.....

همه چیز یکسان است

و با این حال نیست....

برگرفته از یکی از آهنگای فرهاد

آلبر کامو گفته که فکر کردن آغاز زوال آدمی است ..من نظری درباره اش ندارم اما اگه شما نظری دارین...حتما بگین مرسی!!

تصور کن!!!!!

فکر کنین(فکرشو که نمی شه کرد..پس تصور کنین گرچه تصور کردنش سخته(پیشاپیش مرسی از همکاری))که

ساعت ۱۰ شب باشه /خوابت بیاد

/شبکه ی چهار سینما ماورا بده/خوابت بیاد

/تو تا ساعت ۷ بیرون بوده باشی و تا ساعت ۹و نیم خواب/خوابت بیاد

/۴۰ تا سوال ریاضی داشته باشی که حل کنی /خوابت بیاد

/امتحان شیمی داشته باشی / خوابت بیاد/

گرسنه ت باشه/خوابت بیاد

/آسانسور خراب بوده باشه و تو ۶ طبقه رو با یه کیف یه تنی بالا اومده باشی/خوابت بیاد

/ این فیلمه رو که می بینی صدای بازیگره آزارت بده چون صدای اون پسر کوچیکه تو اینکریدیبلزه(بابا بیسواتا همون شگفت انگیزان!!!!)/خوابت بیاد

/خواهرت فردا تعطیل باشه جلوت ولو شده باشه/خوابت بیاد

/این فیلمه واسه زیر دوازده سال خطرناک انگیزآساوارگونه باشه/خوابت بیاد

/شنبه ی هفته ی بعد امتحان ریاضی..دوشنبه ش فیزیک..سه شنبه ش شیمی و.....داشته باشی/خوابت بیاد

همه ی اینا رو داشتین....حالا یه نفس عمیق بکش.....................................

چون من و تو و ما و همه یه خدای خوب داریم که عاشقشیم!!!!!!

**یه جایی خوندم که شاید ما گاهی اوقات فکر کنیم که برای رسیدن و دوستی با خدا دیر باشه اما می تونیم مطمئن باشیم که خدا هیچ وقت..هیچ وقت.....هیچ وقت...هیچ وقت دور نیست...!!!

شاید دیر باشه اما دور نیست

توانایی شاد بودن که یادتون نرفته!!!