دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

بالا بلندی

این واسه دبروزه:عیدتون مبارک

این واسه چند روز قبله دیروزه:دسترسی (!!!؟؟؟) به انرجی هسته ای مون مبارک

این واسه الآنه:خوابم میاد!!!

این واسه دیروز دم غروبه که هوا بدفرم خوب بود:

من دلم(دل من؟! من؟! دلم؟! هر دو مون؟؟!!!) بالابلندی می خواد.....

آره...من می خوام بالابلندی بازی کنم...

من دلم می خواد به جای این که فشار کف پامو وقتی رو دو تا پام وایسادم حساب کنم ....بالابلندی کنم....

من بالا بلندی می خوام.............

آره؟ تو هم میای؟؟

بیاااااااااااااااااااااااااااا بیا تا من و تو ( شایدم تو و من!!) بیا تا ما بالابلندی کنیم....

فقط یه مشکلی!!کی گرگ بشه؟؟؟

دوست دارم خدا جونم!!!! توانایی شاد بودن... موندن ....گردوندن .....ما رو افزون کن!! الهی مرسیییییییییییی!!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 ب.ظ

غصه نخور این مشکلات واسه همه پیش میاد!
خدافس!

بهاره سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

منم میام بازی معلومه گرگ کی میشه هر کسی که تک بیاره ولی مشکل اینجاست که چه جوری دو نفری تک معلوم میشه آدما همه یه روزی گرگ میشن بازم گرگ شدن مهم نیست چه جور گرگی بودن مهمه

آریان-++.< سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

می کشمت اگه یه روز.....

چیه؟ حالت گرفته؟ تو لکی؟ دپی؟معتاد شدی؟ نکنه عقدس)اقدس یا عغدس OR اغدس (خانوم طوریش شده؟دب

راکبلغوزنحلم

محدثه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

خب باشه منم میام که بشیم ۳نفر یکی تک بیاره
اگه منم گرگ شدم مهم نیست اما یه چیزی فقط بازی جوانمردانه باشه ها !!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ

من امیدم را در یاس یافتم
مهتابم را در شب
عشقم را در سال بد یافتم
و هنگامی که داشتم خاکستر می شدم
گر گرفتم.
زندگی با من کینه داشت
من به زندگی لبخند زدم .
خاک با من دشمن بود
من بر خاک خفتم ...تو خوبی و این بزرگترین بدی توست ...موفق باشی

الهام جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ

تو چی دوست نداری اینو بگو!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد