دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

kiss the lovely face of god

انسان امروز انسان انتظارهای بی پایان است؛گویی زندگی خود را هر روز به تعویق می اندازد .

آرزوهای او زنجیره ی پوچی است که تا بی پایان جهان ادامه  می یابد

و این است که به زندگی او معنا می بخشد .

                                                                                    از مقدمه ی در انتظار گودو

 

پ.ن : البته من از تو تقویم چلچراغ نوشتما.

پ.ن.۲: کتاب روی ماه خداوند را ببوس رو برای چارمین بار خوندم.

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام فعال کتاب خون !فعال و کتاب خون رو با یه ا (عه) (ربط)به هم وصل کن)(خون استعاره از خوان است)
ببخشید یادم رفت چی می خواستم بگم راستی اون آپ قبلی تفلد کی بود؟ هان؟
خدافس!!!!

اگه گفتی؟ سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ب.ظ

دیگه واسه ما کلاس میذاری چلچراغ میخونی؟

dj چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ق.ظ http://noorahabibi.persianblog.com

یه لحظه داشتم از ذوق می مردم که چه جمله ی با حالی سرودی!!! می خواستم بگم چه قدر با حالی که...! اما فکر کنم در هر صورت تا یه حدی رو با حال هستی! بقیه اش با خداس...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد