دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

بیست و چهارمی

مرسی از کولاک کامنت ها و نظرات سازنده تون!!!خواهش می کنم این همه زحمت نکشین!!!

همین که میاین منو تحمل می کنین کافیه !!دیگه کامنت تو رو خدا نزارین!!به خدا لازم نیست ها!!!!!!!!!

یه تشکر ویژه هم از اون دسته از عزیزانم که حداقل منو به عنوان گل باقالی و واسه مردن قبول دارن!!!!

(به نظرسنجیه ته صفحه مراجعه کنین!!!)

 

بیست و سومی

 

پ.ن:من اینو از یه جایی کش رفتم!!!اسمای توش به من ربطی نداره پس!!!من  امیر من و پسر !!!!!اونم از نوع نامحرم(زبونتو گاز بگییییر)

پ.ن.۲:این راهکارا واسه اونایی که از نعمت معلمای خوبی مثه کهفی  معلمی اصلاح ناپذیر و...برخوردارن هم کارایی نداره پس تلاش بیهوده نکنین!!!چون این معلما مثه سنگ می مونن!!!

بیست و دومی

       
 

       
 

تولدت مبارک!!!

 

پ.ن:این عکس زبونه رو هر کاری می کنم نمی ره!!چسبیده به محدثه!!!