دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

بیست و چهارمی

مرسی از کولاک کامنت ها و نظرات سازنده تون!!!خواهش می کنم این همه زحمت نکشین!!!

همین که میاین منو تحمل می کنین کافیه !!دیگه کامنت تو رو خدا نزارین!!به خدا لازم نیست ها!!!!!!!!!

یه تشکر ویژه هم از اون دسته از عزیزانم که حداقل منو به عنوان گل باقالی و واسه مردن قبول دارن!!!!

(به نظرسنجیه ته صفحه مراجعه کنین!!!)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تنها پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.ebad.blogsky.com

سلام خیلی لذت بردم
یاد آن روز که در صفحه ی شطرنج رخت
شاه عشث بودم و با کیش رخت مات شدم

محدثه پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

ازت خیلی ممنونم .....
در مورد مقایسه ی ارزش شما بارو مبلی هم برین یقه ی مامانم را بگیرید!!!!!!!
سوم اینکه آخه من هرچی نظر میدم کامنت میذارم هیچ کدوم را تایید نمیکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خب من هم خسته شدم!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد