دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

کیک و شیر کاکائو

سلام (فقط واسه اینکه سلامتی میاره!!!)

امتحاناست و در گل غلتیدن ما.........

میگذره...خوب میگذره.......عالی میگذره..........

نمی دونم چی می خوام بگم اما یه چیزی بوود ها!!! چی؟؟!!! یادم نیست.......

این که وقتی پرستاران رو می بینم دقم میگیره از سانسور کردنشون اما بازم دوسش دارم...

بعدش اینکه من هی عکسامو آپلود میکنم اما نمی تونم تو وبم بزارم......(آخرش یه روز میرم و تنهات میزارم!!! با تو ام !! بلاگ اسکای

مزخرف!!)

دیروز جاتون خالی(تهی؟ پر؟ مملو؟؟) شیر کاکائوی مامانم + کیک سارا رو دودر کردم از دست سارا رفتم تو حموم خوردم

بعدش اینکه میگن آدم عاشق واسه جامعه انگله!!!! این آریان از وقتی عاشق شده دیگه آپ نمی کنه...

نمی دونم چی بنویسم....یکی نیست بگه مگه مجبوری آپیدن را؟؟؟!!!!

دیگه اینکه امروز رفته بودیم سازمان(سیا نه سمپاد!!!) ایمان افتخاری (طلای المپیاد ریاضی ؟۱۳۷) واسه مون در مورد گره سخن راند

(ها؟چی گفت؟ از شما انتظار نداشتم از من انتظار فهمیدن داشته باشین!!!) ...از ما پذیرایی نکردن  تازه یه آقاهه در حالی که ما

داشتیم شاد و شنگول و چست و چابک میخندیدیم (البته با صدای بلند) بهمون گفت : هی نکنه فکر کردین اینجام فرزانگانه که..... یعنی

 علنا فش داد!!اما ما اون شکلی سوت زدیم و ....

تازه امروز فهمیدیم(اگه راستشو بخواین فهمیدن(مریم+بهاره‌+‌آزاده+ فاطمه))که ماشین مافی پرایده اونم سفیدش!! 

مافی این همه مرموز بازی در اوردی اما ...........برم دیگه...ماچ و هاگ و دوستون دارم ...

خودتونو دوست داشته باشین

خدایا افزون کن تواناییمان در شادی

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
توحید پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ http://khanehbaramvaj.blogsky.com

سلام. خوبی مهتاب؟

بنیامین پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ب.ظ

خواستم تو نظر سنجیت بگم برو بمیر ولی دیدم یکی بدتر از
تو نیاد از چرندیات تو مزخرفتر به هم می بافه٬ بنابراین:
جاوید زی فرزانه دهر!

حضرت عشق پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ http://anooshka.blogsky.com

خیلی با حال بود
ای ول
تبریک میگم بهت
امیدوام امتاحاناتو با موفقیت پشت سر بذاری
بیا پیشم خوشحالم میکنی

لیلا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام!(فقط واسه اینکه جواب سلام واجبه!)
خوفی؟
سازمان بهتون خوش گذشت؟
من بعدش کلی غصه خوردم که چرا نیومدم:(
البته من تو مدرسه مهمون شادی از خودم پذیرایی کردم دلت بسووووووووووووووووزه!
خدافس!(فقط واسه اینکه سلام کردم!)

dj جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ق.ظ http://noorahabibi.persianblog.com

آهای! زود بیا خودتو به من معرفی کن! یا حداقل بگو که منو می‌شناسی یا نه! من از فضولی دق کردم!!!

حالا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ق.ظ

تو همیشه حق سارا رو میخوری اینکه تازگی نداره

بهاره جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

ایمان افتخاری دوتا طلای جهانی دارهd:

صابر شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.roxh58.persianblog.com

آخه این رسمشه !!!
اینم نصیحته که میکنی؟
منتظرم که بعد ۴ ماه بیای اینجا......

آریان:d شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ http://http;//www.manhoos.blogfa.com

سلام)به همون دلیل)

که حالا از وقتی عاشق شدیم اپ نمی کنم هان؟
نه خیر دیر اپ کردنم یکی به علت امتحاناس(که خیلیم دارم می خونم(بابا اعتماد به نفس))یکیم به خاطر اینه تلفنم قطع شده
خواهشا یه پولی بزارید رو هم این قبض مارو .... تولدم نزدیکه هاااااااااااااااااااااااااا

dj شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ب.ظ http://noorahabibi.persianblog.com

سلام!
آره! همونا که گفتی!
فارغ التحصیلم و ...

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ق.ظ

رستنی ها کم نیست./من و تو کم بودیم./خشک و پژمرده و تا روی زمین خم بودیم..گفتنی ها کم نیست /من و تو کم گفتیم.....خانم خانما یا دس از سر این اولیاء(انواع و اقسامش>خانه و مدرسه و ...)+سارای مظلوم+خوردنی های در یخچال+عزیزان زحمتکش واحد سانسوووو..+و اگه بابات کچله +و اگه مامانت بی حوصله است+و چیزایی که خود دانی و خیلیا ندانند....بردار یا اینکه بعد از این من دس از سر اراجیف ؟ تو بر نخواهم داشت ..یا حق

من که نفهمیدم چی میگی؟؟؟!! یعنی تهدید کردی یا محبت ورزیدی؟ اما خب به هر حال شعر آهنگ فرهادو خوب اومدی.من عاشق این ترانه م....راستی خودتو یادت رفته بود معرفی کنی........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد