دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

زندگی

سلام

تو وبلاگ یه بنده خدا خوندم که :

تمام فلسفه ی زندگی این است : مرگ آرزو یا آرزوی مرگ .........................

نمی دونم چی بگم اما به نظر خیلی خیلی طرز تفکر چرتی میاد()

بعدش این که من تصمیم گرفتم عوض شم ..نه این که آدم شم ها............... می خوام عوض شم................

البته این قضیه رو به بعد امتحانا موکول گردانیده ام !! (خودتون می دونین که معوض شدن تو امتحانا مضره!!!)

می خوام وقتی میگم من این چیزو دوست دارم دیگه ولش نکنم ..خفتشو بچسبم...

من می خوام عوض شم (البته بعد امتحانا !!) پس هستم

من اگه هستم باید عوض شم ..اگرم نیستم که باید باشم !!!

پس تا بعد ...

دوستون دارم ( ضمیر  و ن  برمیگرده به همه ی اونایی که زیر بار انسان شدن نمیرن !!!)

خدایا افزون کن توانایی شاد بودنمان ...............

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ

باهات موافقم تفکر چرتیه چون آدما مجبور نیستن همش به مرگ فکرکنن یا شایدم اونقدر بیکار نیستن که به مرگ فکر کنن
زندگی تو این دنیا اونقدر حرف برای گفتن داره که فعلا به مرگ فکر کردن بیخوده.تغییر کردن کار خوبیه ولی مواظب باش زیادی تغییر نکنی که دیگه خودتم خودتو نشناسی.

لیلا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ب.ظ

تو و عوضشدن دو مقوله ی کاملا جدایه(جداست!)
راستی گری کوپر قشنگ بود؟
خدافسسسسسسس!
پ.ن من نمیدونم چرا وقتی سلام نمیکنم خدافسی می کنم
پس سلام بعد خدافس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد