دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

تعویض موکت وبلاگ!!

می بینم صورتمو تو آینه

با لبی خسته می پرسم از خودم

این غریبه کیه از من چی می خواد

اون به من یا من به اون خیره شدم

باورم نمی شه هر چی میبینم

چشمامو یه لحظه رو هم می ذارم

به خودم میگم که این صورتکه

می تونم از صورتم  ورش دارم

می کشم دستمو روی صورتم

هر چی باید بدونم دستم می گه

منو توی آینه نشون می ده

میگه این تویی نه هیچ کس دیگه

...

....

آینه می گه تو همونی که یه روز

می خوستی خورشیدو با دست بگیری

پ.ن ۱ : موکت کف وبلاگمو عوضیدم !!! اما فکر می کنم خیلی شلوغیده شده . نظر تو چیه؟

پ.ن ۲ : فکر می کنم همه بدونن که ترانه ی بالا ماله فرهاده...

پ.ن۳: من نمی فهمم چرا تا وقتی ما فرهاد داریم ...مولانا داریم....مصطفی مستور داریمبه کتابای پائولو کوئلیو(درس نوشتم؟)

 هجوم

می بریم ..هر که فهمید به منم بگه..ثواب داره به جان خودم !!

پ.ن۴: ۳ تا امتحان مونده که حلول ماه امتحانا فروکش کنه...الهی مرسی!!!

پ.ن ۵ : جام جهانی مراسم افتتاحیه داره؟؟؟ لیلا میگه نداره.پریا می گه از اون مراسماس که تی وی خودمونم نشون می ده....

یه فرد آگاه ما رو مطلع سازد اجرش با خدا ...

پ.ن ۶ : خیلی حالم بده نمی دونم چرا...یکی بگه چرا؟؟؟خواهشا ......

پ.ن ۷ : خدایا افزون کن توانایی شاد بودنمان و عزممان را

پ.ن ۸ : لینکای جدید گزاریدم که توصیه می کنم به همه

پ.ن ۹ : تا بعد

پ.ن ۱۰ : فقط میخواستم ۱۰ تا بشن!!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
اریان پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.manhoos.blogfa.com

سلام به ابجی گلم
انقدر دلم برا اینجا تنگیده بود
۱.به نظر منم شلوغیده(نظرتو بزار دمه کوزه ابش رو بخور به تو وبلاگ خودمه)اره؛؟
۲-جام جهانی افتتاحیه داره ولی تا یه حج خانوم توش بیاد قطش میکنن(یعنی می خوای بگی خیلی....؟)اره؟
۳-کاملا ملوم می خواستی ۱۰تا بشه لینکه منو نگاه ۲بار گذاشتی ولی طوری نیست برش نداریا بزار ۲تا باشه
یه سر بهم بزن

لیلا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ

۱.سلام!
۲.قالب نو مبارک!
۳.قبلیه خشگل تر بود!
۴.جام جهانی مراسم افتتاحیه داره امر بر من مشتبه شده بود!
۵.به وقت ایران ساعت ۷:۳۰-۵:۳۰ !
۶.من جواب پ.ن۳ تو نمیدونم!
۷.پارک لاله رفتین؟!
۸.همین!
۹.خدافس!
۱۰.جدیدا فهمیدم خیلی از ! استفاده میکنم!
۱۱.واسه اینکه از ده تای تو بیشتر شه!
۱۲. واسه اینکه از ۱۱ تای خودم بیشتر شه!

محدثه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ

در مورد موکت وبلاگت نظری ندارم !!اما آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه ....می فهمی خیلی خیلی قشنگه !!!

خاله سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ

مهتاب عزیزم حرفهایت هم مثل خودت شیرین است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد