دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

رفع بلا

سلام (چون دلم میخواد از این به بعد شرافتمندانه زندگی کنم!!)

میدونم که نمی تونین باور کنینکه من امتحان هندسه رو دادم.........

مهم نیست که چطوری ..اما تابستون نباید هندسه بخونم!!

داشتم این چند روزه به یه چیزی فکر میکردم الان هر چی فک میکنم که به چی فک میکردم فکرم نمیاد!!(خب درک کنید!!!امتحان هندسه

داشتما)

این که (آخه کی دیده که جمله رو با حرف ربط شروع کنن!!!) من کلی کتاب خریدم اما فقط دو سه تاشو خوندم....(بس که احمقی!)

راستی رفتیم به آهستگی (من + سارا + لیلا + شادی + زهره + عموی زهره!!!(به جان خودم عموش بزرگ بود!!))

و این که کانون زبان وصال نسکافه ی مجانی میده (اینو لیلا گفت)واسه تبلیغ!!(من فکر میکردم واسه تبلیغ کانون اما لیلا توجیهم کرد که

تبلیغ واسه نسکافه است اما من همچنان فک میکنم واسه کانونه!!) به  هر حال اگه رفتین اون ورا یادتون نره .....

و اینکه امتحان بعدی ادبیاته...نمیدونین که(شایدم بدونین!!) چقده بدم میاد از امتحان ادبیات....از آرایه...از معنی شعر....این ادبیات

دبیرستان هر چی ادبیات به گند کشیده

دیگه برم

خدانگهدار(به همون دلیلی که سلام کردم )

خدایا افزون و افزون تر کن شادیم !!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

خدا به هممون رحم کرد هندسه رو دادیم وای حالا فیزیکو چیکارش کنیم.
من به یه معلم خصوصی احتیاج دارم.شماره تلفن کهفی رو کی داره؟

لیلا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام(بدون هیچ دلیلی)!
اول از همه تبریک واسه اینکه هندسه رو پاس می کنی !
دوم از همه تسلست واسه اینکه تو هنوز درک نکردی که کانون زبان واسه تبلیغ خودش نسکافه نمیده!
سوم از همه بازم تسلیت واسه اینکه امتحان ادبیات داریم!
چهارم از همه خدافس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد