دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

تولدش مبارک!!!

 

     تولدت مبارک آناهیتا!!!!

  پ.ن : اینو نوشتم (همین تبریکا رو!) دلم نیومد یه چیزایی رو نگم

۱- سال دیگه حلول سال تحصیلی از اول مهر به ۱۵ شهریور منتقال گردیده است!!!

۲- بچه هایی که دارن واسه روبوکاپ جهانی میرن ۱۴ تا فرزانگانی تهران+ ۱۰ تا حلی .اژه ای . هاشمی (آخه این عدالته که پسرا کمتر

باشن؟؟!!!) باید فرم یه فرم (!!)بپوشن...حالا فک کنین چی!! دخترا مانتو + شلوار+ مقنعه + هد آبی پسرا کت شلوار سفید!!

خیلی باحاله...مخصوصا با یه خودکار طلایی تو جیب و یه گل میخک قرمز تو اون یکی جیب...کت یه جیب داره؟؟!! خب پس نوبتی یه روز گل

 یه روز خودکار طلایی!!! خیلی باحاله..نه؟ اما خب  انی وی موفق باشن و پیروزمندانه ناک برگردن!!!

در ضمن این آناهیتا اناهیتای منه لیلا ...شما نمی شناسینش!!!‌دق!! ماله ماله خودم

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عربیه سه شنبه.... خدا جونم میدونم تو این سختیا رو تو زندگیه ما دانش آموزا گذاشتی که قدر

 آسونیا رو بدونیم!!!(کدوم آسونیا؟؟)

به هر حال مرسیییییییییییییییییییی

نظرات 3 + ارسال نظر
عباسحسیننژاد یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ http://sabad.blogsky.com

همین که شما گفتی.
وقتی مبارکه خب حتمن مبارکه دیگه!

لیلا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ

تولد تولد تولدش مباااااااااااارک!
حالا تولد کودوم آناهیتاست؟

لیلا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ب.ظ

خب ! تولد تولد تولد آناهیتای تو مباااااااااااااااااارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد