دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

امتحانای مامان

سلام..............

خب این که ...نه بزارین اول اینو بگم که مامانم فردا امتحان داره دوستش اشتباهی برگه های ترجمه شو برده..مامان منم که خرخون ..

الان بدون جزوه..واسش دعا کنین ۲۰ شه که اگه بیست نشه میزنمش!!!

بعدش اینکه من و سارا دیشب آشپزخونه مونو تمییییییییییییز کردیم ....امروزم من واسه شلوارم جادکمه ای دوختم..

خب میدونین اینا علائم چیه دیگه!!! یعنی وقت................

مامانم همچنان عصبانیه....

لیلا دیدی که افتتاحیه داشت !!!!!!

من هیچی شیمی نخوندم.

فردا باید سارا رو ببرم سینما..مجبورم.میفهمین؟؟؟

ساعت چنده؟

موکت وبمو باز عوض کردم.

ساعت ده و نیمه.

آریان چرا وبت بالا نمیاره؟

و مامانم همچناااااااااان عصبانیه.

شاد باشین.

راستی یه خبر بسیار بسیار بسیار مهم!!!!

من میخوام یعنی تصمیم گرفتم یعنی اینکه قصد دارم نماز بخونم.از همه ی کسائی که می تونن مشوقم باشن

دعوت به همکاری میشه. آخرشم واستون بستنی می خرم. به شرافتم قسم

شاد باشین و این شادی رو واسه همه آرزو کنین .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته ای بنام شیطان جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ http://eae2.blogsky.com

سلام مهتاب جان..اگه قول بدی بستنیت دایتی باشه من کاری می کنم که نماز که هیچ..سفر حج بری..!!

لیلا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام!
من از همین الان کاندیدای مشوق شدن می شم!
خوش باشی !
خدافس!

بماند چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ

امیدوارم که بتونی حرفتو عملی کنی استارتش سخته ولی خیلی شیرینه مطمئن باش برات دعا می کنم
صد تومن وشد!!!!!!!!!!!!!

راضیه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام
خوبید؟
من شما رو نمیشناسم اما از آشنایی با شما خوشحالم. فقط یه سوال ...
چرا یه همچین تصمیم بزرگی رو گرفتی

سپهر یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
تصمیم گرفتن خانوم راحته عمل کردنم راحته پایدار موندن سخته حالا می خونی نماز میبینی
من الا دارم گوگوش ۸۳ گوش میدم (اراک.شهر جدیده مهاجران.۲:۴۴ ظهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد