دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

حلول ماه امتحانات

نمی دونی چقده دلم تنگ شده بود ...با توام دیگه ...تو   نه ....آها آها ..تو رو می گم دیگه ...دایره المعارف قشنگم!!!!

از چهارشنبه شروع می کنم : آخرین روز مدرسه .  کلی عکس گرفتییییییییییییییم . همه با هم دوست بودیم . بعد مدرسه به جای باشگاه

 نجوم موندیم مدرسه واسه چکاد قلم .و یکی از فارغ التحصیلا اومد و ما رو مجبور کرد که یه دیقه سکوت کنیم واسه دیوار نوشته هاشون که

 مدرسه روشو رنگ زده . البته ۱۵ ثانیه ی آخرو  اجازه داد که سکوت نباشیم و به جاش دیوارو بنویسانیم !!!

خلاصه چهارشنبه عالی بود

پنج شنبه + جمعه : پلاس خونه ی خاله م . خوش گذشت .

شنبه : امتحان مثلثات . آتش بس . خداحافظ گری کوپر . (اگه مامانم اینو ببینه می کشتم که وسطه امتحانا کتاب گرفتم !!) 

 

زندگی داره میگذره ..خوب .....

فعلا ...خوش باشین و شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

پ.ن ک حلول ماه امتحاناتونم مبارک و خجسته!!!

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای

من که باورم نمی شه..... دوم تموم شد !!!!!

فردا آخرین روزه...............

نه...........................

هر کاری می کنم نمی تونم باور کنم که امسال تموم شده....

حالا که داره تموم میشه باید اعتراف کنم که خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی  خوب بود  خوب بودیم خوب هستیم خوب خواهیم ماند!!

نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت اما ناراحتم!! 

دلم گریه می خواد

نمی تونم بنویسم ... نمی خوام بنویسم ....می خوام داد بزنم ...............

دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

یعنی تموم شد؟

نه؟!؟

آره ؟؟!!

 هر چی که بود گذشت اما منم مثه خیلیا(کیا !!؟؟) آدم نشدم ..

مرسی خدا جون که نمی زاری آدم شم .....

آدما تکرارین

آدما عادت می کنن .. آدما واسه هم عادت می شن ..... آدما فراموش می کنن... آدما فراموش می شن ...

مرسیییییییییییی خدا جونم که آدم نیستم !!!!

بارخدایا لحظه به لحظه بیفزای بر توانایی شاد بودنم................

 

گریه

من عاشقم... عاشق فیلم دیدن ..عاشق کتاب خوندن ... عاشق دیدن فیلمایی که دوسشون دارم .. من عاشقم ..... عاشق گریه کردن با

صدای بلند ... عاشق داد زدن .... عاشق بستنی دورنگ جام جهانی .... من عاشقم .. عاشق مدرسه م .... عاشق کلاسم ... عاشق

دوستام (مهم نیست دوستام در مورد من چی فکر می کنن به هر حال من عاشقشونم )..........من عاشقم .... عاشق اتاقم ... عاشق

بابام ...مامانم ... آبجیم.. .. من عاشقم... عاشق انجمن شاعران مرده ... لبخند مونالیزا ...... من عاشق گریه های بعد از این فیلمام....

من عاشق ۱۷ سالگیم ... من عاشق دبیرستانی بودنم ....... من عاشق بغضم...من نمی تونم تصور کنم یه روز بی بغض بگذره .........

من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقم .... عاشق گریه کردن ............

 

پ.ن : لیلا جون نظرسنجی رو واسه این عوض نمی کنم که یادم نیست با چه آبدی و چه پسوردی عضو وبگذر بودم .

پ.ن ۲ : امروز نصر (معلم دینی مون) عرفان نظر آهاری (خانمه ها!!) رو اورده بود سر کلاسمون ... از یه ساعتی که حرف زد ۵ دیقه شو به

زور گوش دادم (آخه سنا  نمیذاشت بگوشم ) دو سه دیقه از اون ۵ دیقه خوب بود ...

پ.ن ۳ : امروز آخرین جلسه ی اصلاح ... محمدی عراقی ...نصر  و جوادی بود !!! این ۴ تام به آرشیو پیوستن!!