دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای

من که باورم نمی شه..... دوم تموم شد !!!!!

فردا آخرین روزه...............

نه...........................

هر کاری می کنم نمی تونم باور کنم که امسال تموم شده....

حالا که داره تموم میشه باید اعتراف کنم که خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی  خوب بود  خوب بودیم خوب هستیم خوب خواهیم ماند!!

نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت اما ناراحتم!! 

دلم گریه می خواد

نمی تونم بنویسم ... نمی خوام بنویسم ....می خوام داد بزنم ...............

دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

یعنی تموم شد؟

نه؟!؟

آره ؟؟!!

 هر چی که بود گذشت اما منم مثه خیلیا(کیا !!؟؟) آدم نشدم ..

مرسی خدا جون که نمی زاری آدم شم .....

آدما تکرارین

آدما عادت می کنن .. آدما واسه هم عادت می شن ..... آدما فراموش می کنن... آدما فراموش می شن ...

مرسیییییییییییی خدا جونم که آدم نیستم !!!!

بارخدایا لحظه به لحظه بیفزای بر توانایی شاد بودنم................

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://morpheus.blogsky.com

سلام...!!!
مهتاب خانم خوشحال می شم اگر به وبلاگ من سر بزنید و در مورد داستان هام نظرتون رو بنویسید.!!!
خداحافظ

بهاره سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.harfayejamoonde.persianblog.com

مدمئن باش یه روزی میرسه که پشت سرت رو نگاه میکنی و میبینی ۷۰ سال از عمرت گذشته ولی هنوز آدم نشدی.مدمئن باش چشمات رو میبندی و باز میکنی میبینی امتحانا تموم شدن و تو سومی هستی.همه ناراحتن همه غمگینن چون دیگه برنمیگردن. زمان یه جاده یه طرفس که دور برگردون نداره.به همین خاطره که باید هوای لحظاتمون رو داشته باشیم

ننه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ب.ظ http://nanehnavideh.blogfa.com

به بهاره:
چرا نا محسوس به من فحش میدی؟

محدثه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ

یه روزی این جاده ی ترسناک و بی باز گشت زندگی تموم میشه یه روزی این خوراکی خوش مزه که تو هر لحظه داری می خوریش تموم میشه یه روزی این خواب و رویای زیبا و دلچسب تموم میشه اما نه چیز هایی که بین من و تو تو و همه ی آدما رد و بدل شد نه هیچ وقت تموم نمیشه

احسان پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.bluesky4u.blogsky.com/

میتونه آخرین روز نباشه!فقط باید لبخند بزنی
میدونستی اگه به یه در لبخند بزنی(مثلا در اتاقت) اونم بهت لبخند میزنه و باز میشه؟!!!
تازه خوشحال باش یه سال دیگه هم وقت داری که سیریش معلمات بشی!
همه چی با لبخند زدن درست میشه؟!
بخند تا معلمات هم تو امتاحانا بهت بخندن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد