دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

گریه

من عاشقم... عاشق فیلم دیدن ..عاشق کتاب خوندن ... عاشق دیدن فیلمایی که دوسشون دارم .. من عاشقم ..... عاشق گریه کردن با

صدای بلند ... عاشق داد زدن .... عاشق بستنی دورنگ جام جهانی .... من عاشقم .. عاشق مدرسه م .... عاشق کلاسم ... عاشق

دوستام (مهم نیست دوستام در مورد من چی فکر می کنن به هر حال من عاشقشونم )..........من عاشقم .... عاشق اتاقم ... عاشق

بابام ...مامانم ... آبجیم.. .. من عاشقم... عاشق انجمن شاعران مرده ... لبخند مونالیزا ...... من عاشق گریه های بعد از این فیلمام....

من عاشق ۱۷ سالگیم ... من عاشق دبیرستانی بودنم ....... من عاشق بغضم...من نمی تونم تصور کنم یه روز بی بغض بگذره .........

من عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقم .... عاشق گریه کردن ............

 

پ.ن : لیلا جون نظرسنجی رو واسه این عوض نمی کنم که یادم نیست با چه آبدی و چه پسوردی عضو وبگذر بودم .

پ.ن ۲ : امروز نصر (معلم دینی مون) عرفان نظر آهاری (خانمه ها!!) رو اورده بود سر کلاسمون ... از یه ساعتی که حرف زد ۵ دیقه شو به

زور گوش دادم (آخه سنا  نمیذاشت بگوشم ) دو سه دیقه از اون ۵ دیقه خوب بود ...

پ.ن ۳ : امروز آخرین جلسه ی اصلاح ... محمدی عراقی ...نصر  و جوادی بود !!! این ۴ تام به آرشیو پیوستن!!

نظرات 5 + ارسال نظر
بهاره یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ب.ظ

دلم خیلی سوخت که دیگه با اصلاح نداریم .تو بهاری همه دلشون میخواد گر یه کنن.آدما بعضی وقتا میتونن حتی با گریه کردن هم حال کنن پس بیا با هم گریه کنیم .

لیلا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ

۱.سلام!
۲.خب بابا حالا چه خبرته عاشقی که داد و بیداد نداره!
۳. فکر کنم هیشکی نباشه که عاشق نباشه!
۴.خیلی خنگی که ایدی و پس وبگذرو یادت رفته
۵. مطمین( motmaen) (moDmaen ) باش که جوادی هیچ وقت به آرشیو نمیپیونده
۶.همین
۷.خوش باشی
۸.خدافسسسسسسسسسسس

محدثه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

(با حالت سوالی همراه با مهربانی بخون )تو در مورد دوست هات چی فکر می کنی !!!ها !!!!
خوب عشق دو طرفه قشنگه مخصو صا اگه قلب ۲ طرف پاک باشه !!!(ببین خودمو تحویل میگیرم )

لیلا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:20 ب.ظ

آپ کن !

محدثه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ

مهتاب جان ...عزیزم چرا !!!آخه چرا عکس بچگی هات رو روی وبت گذاشتی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد