دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

هی خانم کجا؟کجا؟

سرگردان نگاه می کنم...........

می آیم...

می روم.....

آن گاه درمی یابم که.....

همه چیز یکسان است

و با این حال نیست....

برگرفته از یکی از آهنگای فرهاد

آلبر کامو گفته که فکر کردن آغاز زوال آدمی است ..من نظری درباره اش ندارم اما اگه شما نظری دارین...حتما بگین مرسی!!

نظرات 5 + ارسال نظر
پریا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ

هی خانوم یواش یواش !
باید به آلبر جون گفت جون خودت ببر زبونتو !

دختری که هیچ کس و جز تو نداره چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com


سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم
موفق باشی

آریان پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ http://manhoos.blogfa.com

هیچی




فقط دارم فکر می کنم فردا چه جوری مدرسه رو دودر کنم که که امتحان عربی ندم(خودمو بزنم به مرضی؟)

بهاره پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.harfayejamoonde.persianblog.com

شاید راست گفته باشه در هر صورت آدما به نظر من زوال پیدا میکنن حالا اینم روش

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

باید به عرض برسانم که : فکری که سارتر خان فرموده با فکری که رایج بازاره توفیره زیادی داره ...اگر همه مردم مانند ایشان فکر میفرمودند الان نسل بابا آدم منقرض شده بود ....... یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد