دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

کتابای نازم

چون چیزی ندارم که به واسطه ش وبمو بآپم اسم کتابایی رو که از نمایشگاه خریدم تا جایی که یادم میاد رو می نویسم

فقط و فقط و فقط به منظور دق دادن شما!!!! (نمی دونین که دق دادن دیگران چه عالمی داره(خب شایدم بدونین.....

(اصلا به من چه که می دونین یا نه!!(پرانتزا رو رفتین!!))))

۱- عطر سنبل  عطر کاج . فیروزه جزایری دوما

۲- دشمن عزیز . جین وبستر

۳- عاشقیت در پاورقی . مهسا محب علی

۴- شازده احتجاب . هوشنگ گلشیری

۵ - پایان درخت سیب . نوشین سالاری

۶ حکایت عشقی بی قاف بی شین بی نقطه . مصطفی مستور

۷- دو قطعه عکس ۴*۶ . ابراهیم رها

۸ - از این ولایت / همراه آهنگ های بابام / فصل نان / آبشوران . علی اشرف درویشیان

تا همین جاشو یادم بود .

کلی از کتابام عکس گرفتم که نمی تونم رو وبم بزارم

دوستانی که مایل به کل انداختن در زمینه ی کتاب خریدن /خوندن / جویدن / خوردن / معاوضه و .....

.. هستند ...(یه کاری بکنن!! چون چیزی به مخم نمیاد)

توانایی شاد بودنمان افزون کن خدایا!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام
دنیای سوفی رو یادت رفته بنویسی!
راستی!(به حالت تهدید آمیز بخون) تمام کتابات رو بیار بخونم !(این پیشنهاد بود!)
فعلا خدافس!
پ.ن :نظر سنجی رو عوض کن

منصور شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام
خداحافظ گاری کوپر
رو هم بخون
فکر کنم بیاریش اول لیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد