دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

روزمون مبارک!!

امروز روزمون بود.

روزمون مبارکا(الف کثرت!!)

خیلی خوب بود.

عالی بود

عالی بودیم.

عالی هستیم.

واااااااااااااااااااااای خدا جونم این روزا چقده خوش میگذره!!!!!!!!!!!!!!!! الهی مرسی!!

ادامه ی سفرنامه رو می تونین تو وب بهاره بخونین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینم  یه شماره که رو دیوار آتشکده نوشته بودن و نویسنده گفته بود که : با من تماس بگیر موفق می شی!!

خوب لابد میشین ...پس تماس بگیرین....۰۹۱۳۱۵۳۶۴۵۴

اما از بخت بد شماره ی ترک اعتیاد تو اون دفترمون بود که گماندیمش!!!

دارم برای عکسا تلاش می کنم.................می دونم که می تونم!!!

فردا داریم گله ای میریم نمایشگاه!!! با هندونه!!! وااای مرسی خدا جونم!!

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام !
روز من و تو و بر وبجه ها مبارک!
خدافس!!!!!!!!!

بهاره چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ

تمام سعی خودمو برای گیرآوردن سارا و گرفتن شماره ترک اعتیاد میکنم

از فک وفامیلها پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ق.ظ

مگه خودتون به خودتون تبریک بگید

هیچ!(آبدارچی سابق- رسانیک) چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.rasanic.com/abdarkhaneh

سلام
می بینم که طراح قالب وبلاگتان رسانیک است!
شما رسانیک اصل رو هم می شناسید؟!
موفق باشید
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد