دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

بارون

 

گاهی وقتا آدم دوست داره یه نفرو خفه کنه ؛بزنه ؛بکشه

چون زورش نمی رسه خودشو خفه می کنه ؛میزنه؛میکشه
گاهی وقتا آدم دوست داره بخنده چون تواناییشو نداره ؛گریه می کنه
گاهی وقتا آدم می خواد یه چیزی بگه ؛چون نمی تونه فقط گوش می ده
گاهی وقتا آدم می خواد تو بغی یه نفر گریه کنه ؛چون بغلی یافت می نشود الکی می خنده
گاهی وقتا آدم چه خره.............................

گاهی وقتا آدم حتی اگه ناراحته ..به چیزای خوب فکر می کنه ..می خنده..شعر می خونه..                                                                                            .به اونایی که زورش بهشون نمیرسه نگاه نمی کنه...هی به خدا می گه مرسی نازنینم.....
گاهی وقتا آدم چه گله.............................(گله ی گوسفند نه گل مثه گل میمون!!!)

گاهی وقتا آدم هر چی ته دلشم می گرده می بینه (!!!!)هیچ خبری نیست ..فقط داره به لحظه فکر می کنه .
.پر از شادیه ........پر از توانایی............لبریز خواستن......
گاهی وقتا آدم چه ماهه..............(مثه مهتاب!!)

گاهی وقتا البته آدم تفاله ست!!مثه الان من..این نوید بیچاره هی به من می گه بیا ظرفا رو بشور من مثه *** نیگاش می کنم می گم چشب اما پا نمی شم برم

این جا بارون میاد یه عالمه الان خورشیدگرفتگیه اما اینجا انگار دله ابرا گرفته.....بارون.....بارو...بار....با...ب......

نظرات 13 + ارسال نظر
متین چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام

وقتی خوندم : دایره المعارف بی نزاکتی ، جا خوردم ! گفتم باید دید چی هست !‌ اما چیزی از بی نزاکتی ندیدم ! چرا اینو نوشته بودی ؟ نمیگی خیلی ها از اومدن به اینجا محروم می شن ؟ ، نه اشتباه نکن ! نمیخوام آشنا بشم ، این حرفها دلیل خاصی ( خواصی ؟ )‌ نداره ! ( میبینی که دقیق خوندم ، چون قشنگ بود ! )

منم وبلاگ دارم ، اما حتی آدرسش رو نمی نویسم ، تا مطمئن بشی که حرفهام صادقانه ست و دنبال آشنایی نیستم !‌ یا تبلیغ واسه وبلاگم (‌از این کار بدم میاد )

قشنگ نوشتی ، صادقانه !
نمی دونم چرا دارم اینطور واسه تو مینویسم ، اما فکر میکنم می ارزه به وقتی که اینجا گذاشتم !‌

امیدوارم همیشه شاد باشی !‌

خدا نگهدارت

متین چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ

راستی ، اگه زحمتی نیست ، این نوشته و نوشته دیگه رو تائید نکن ، ممنون میشم :)

شاد باشی

خودم پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ http://همين جا

مرسی از نظرت اگه دوباره این جا بیای..خوشحال می شم از نظرای دقیقت..در ضمن نظر به این قشنگی رو چرا تایید نکنم..باید می گفتی حتما تایید کن تا من نکنم ..چون من یه ذره...!!!!

خودم پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ق.ظ http://همين جا

اگه آدرس وبتم بدی ممنون ناک می شم..منم از این کامنتا بدم میاد که لینک وبتو تو وبم گذاشتم تو هم بزار اما تویی که نظر دادی فرق داری سو پلیز ایف یو کام هی یر گیو یور ادرس!!!

فامیل جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ق.ظ http://manhoos.blogfa.com

حتی اگه من برارم؟

http://www.ma...s.blogfa.com

محدثه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:19 ب.ظ

مهتاب می دونی چقده ناراحتم و چقده خوشحال
خوشحال از اینکه عید خیلی خوش گذشت و من خیلی چیزا توی این عید یاد گرفتم و ناراحت از اینکه مشق ها ی عیدم رو انجام ندادم ناراحت از زلزله ی لرستان از این که عید داره تموم میشه !!!
تا روز دو شنبه خدانگهدار

احسان* شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ق.ظ http://rasa...com

سلام آبجی جون
من تازه برگشتم
چرت و پرتهات رو خوندم باحالن(باهالن)
شرمندتم گفتی کلاسیک میخایی منم ساختم!بخیال شو!!
حالا بعدا اومدی واست میگم(میگویم)
ولی خودمونیم تو مزخرف پرونی استادی!!
من نمیدونم چه فکری میکنی که اینا به زحنت(ظهنت)(مخت) میرسه!
شاد باشی

آریان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ http://manhoos.blogfa.com

شونصدتا نظردادم ولی هر دفعه میام یا تایید نشده (خیلی نامردی)یا در دسته تاییدیا میادو من نمی بینم یا نمیاد و علاوه بر این که من نمیبینم شما هم نمی تونید ببینید

اگه بخوای تموم گاهی ... رو بنویسی باید تموم عمرت رو صرف(سرف شاید)کنی پس نباید زیاد تو مود این چیزا باشی
غیر از اون اولی که اگه برا من پیش بیاد(عمرا)(نه دروغ گفتم) می رم یه ۴تا غول چوماغ براش میارم (خیلی حال می ده)


محدثه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ب.ظ

کجایی دختر ؟؟؟؟
نهاوند موندگار شدی ؟

لیلا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام!
چطوری؟
خدافس!
راستی!
خیلی خلی(بر وزن گل (بر وزن پل))!
ولی نه به گلی من (بر وزن خل (بر وزن پل))!
بازم خدافس

از فک وفامیلها پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ

بابا هزار باره میایم شاید اپ کرده باشی؟؟؟ پس چی شد کشتی مارو؟ نخواستیم اصلا اپ نکن.........تو هم داری کم کم خودت رو میگیری و دیر دیر اپ میکنی از ما گفتن همه نا امید میشن هاااااااااااا

لیلا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ

اعصاب به هم نریز آپ کن مسخره...........
لووووووووووووووس
برو دیگه دوست ندارم نمی خوام اسمتو بیارم!
خدافس
آپ کنی ها

آزاده پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ

گاهی اوقات آدم می خواد داد بزنه .دادم میزنه ها ولی کسی صداشو نمیشنوه .چرا؟
گاهی اوقات آدم دلش میگیره.چرا؟
گاهی اوقات
گاهی اوقات آدم میخواد خیلی چیزا بگه.ولی نمیگه .چرا؟
گاهی اوقات آدم می پرسه چرا .ولی هیچ کس جوابشو نمیده...
چراا؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد