دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

سفر به ولایت

سلااااااااااااااااااااام.....من الان تو ولایتمونم.(ولایطمونم؟ولایتتونم؟ولایطشونم؟).!!!تو خونه ی مامان بزرگم ..پای سیستم خاله هام..اینجا کلی چیزای باحال هست مثلا یه دختره که کنار صفحه هی واسه خودش می رقصه!!! خب..خاله م اومد دختره رو فرستادیم رفت (خب بیچاره خسته می شه!!)این کامپیوتره یه برنامه ی پینت داره که همه چیزو آماده در اختیارت می زاره از بمب تا انواع قورباغه(غورباقه؟غورباغه؟قورباقه؟) شکوفه اومد گفت تو هال(حال؟) جمع صمیمی(سمیمی ؟) در حال رقصیدنن(رقسیدنن؟رغسیدنن؟رغصیدنن؟؟رغثیدن؟رقثیدن؟)..!!این جا بد فرم جمع داره صمیمی (سمیمی؟)می شه...........

اینجا بر عکس(عکص؟اکس؟اکص؟ اکث؟عکث؟) پای کامپیوتر(کامپیوطر؟) خودمون کاملا خلوت(خلوط؟) ؛ منظم(منزم؟منذم؟منضم؟)؛ تمیز(تمیذ؟تمیظ؟تمیض؟طمیز؟طمیذ؟طمیض؟طمیز؟) و ....ایناست..تازه رو میز دو تا شمع قشنگ(غشنگ؟مشنگ؟منگل؟) هست با یه لیوان با یه جفت دست آویزون به میز که ماله شکوفه س...

اما صندلیشون (سندلیشون؟سندلیمون؟صندلیتون؟صندلیش؟سندلیم؟)خیلی بیخوده(بیخده؟بیخویشه؟بیخیشه؟)..آدم تکیه(طکیه؟طکیح؟) که می ده پشت پاشو میبینه..شکوفه می گه تو بلد نیستی بشینی..!!!

الآن نیلوفر مثه *** (###؟ &&&؟)ها اومده این جا شمع روشن کرده....

می بینین که چرت و پرت گفتن من رقیب(رغیب؟) نداره..من این توانایی رو دارم که نان استپ چرت و پرت بگم سو پلیز بی کرفول ابوت یور مایند!!!

این جا ملالی نیست به جز دوری شما(دوری من؟)..امروز رفتیم پیاده روی....البته با طعم کرانچی!!! مامانم و مادر و خا له مم کلی واسه کوتاهی مانتوم به من غر(قر؟؟(قر رو که میدن؟ پس همون غر...)) زدن..

الان ما تو این جا 13 نفریم ..احتما لا اون سیزدهمی نحس (نهس؟نهث؟نهص؟نحص؟نحث؟)منم!!!(آره؟؟ نه؟؟ آره!!! خیلی *** ین!!!)

الا نم(ال آن؟؟ هم اکنون؟حالا؟آیا؟ هنوز؟)داریم آهنگ (ترانه؟موزیک؟ملودی؟سانگ؟)گوش می دیم و پشت سر(کله؟بدن؟)مون دو تا پسر(دختر؟) دارن کشتی کج(کشتی راست؟قایق کج؟کشتی غرق شده؟قایق به گل نشسته؟) می گیرن بد فرم!!

دوقلوهام این ور اون ور منن(من؟ مهتاب؟تو؟او؟ما؟شما؟)

خواهشناکم که یکی به من بگه مرخم یعنی چی؟؟

یکی بیاد تمرینای ریاضی منو حل کنه

یکی بیاد تمرینای فیزیکه منو حل کنه

یکی بیاد تمرینای هندسه ی منو حل کنه

یکی بیاد تستای زبان منو بزنه(نه نمی خوام بمیرن..همون زدن کافیه!!)

یکی بیاد به من کیسه خواب بده واسه اردوی یزد....

یکی بیاد به من کارت بده

یکی بیاد منو بگیره دارم می افتم.... وااااااای (مرسی خودم خودمو گرفتم!)

یکی بیاد ......................

یکی....................

یک..................

ی....................

نظرات 5 + ارسال نظر
مرورگر.کام چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

مریم چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ق.ظ http://abadehcity.blogsky.com/

وبلاگ خوبی داری.خوشحال می شم یه سری به من بزنی
http://www.abadehcity.blogsky.com/
منتظر حضور سبز شما هستم.و دوست دارم نظر خودتون را رک اعلام کنید.
خیلی دوست دارم منو به جمع لینکهای خودتون اضافه کنید.

آرش چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

درود بر شما....حقا که مهارتی بس زیاد دارین در مبحث چرت و پرت گفتن...
مرخم یعنی دم بریده مث همونی که تو ادبیات هست...
مثلا جهاندار صفت فاعلی مرکب مرخمه....حالا ازین که صفت فاعلی مرکب بگذریم...ولی از این جهت مرخم است که در ابتدا جهاندارنده بود و الان شده جهاندار ...پس در حقیقت دمش بریده شده.....
یا حق

بهاره چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.harfayejamoonde.persianblog.com

سلام یکیو پیدا کردی بگو بیاد کارای عید منم بکنه

[ بدون نام ] جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ق.ظ

سلام. خوب آدمو پرت میکنی به جنگل کلمات وحشی ..هر یک از این کلماتت قسمتی از هوش و حواس{هواس .هواص.حواص ....}میکشند و میبرند ..بابات سفارش نکرده که ترشی ..طرشی ...نخوری...موفق باشی بازم میام سراغت ..... بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد