دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

دایره المعارف بی نزاکتی

به تصویر کشیدن من برای من در لا به لای این دست نوشته ها

سی وهفتمی

سلللللللللللللللللام ما بازم بیکاریم دقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

این شعر سهراب هست که:

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه ی عشق تر است......

اما من موافق نیستم به نظر من بهترین چیز رسیدن به کت جادویی است ..بهترین چیز داشتن زنگ بیکاریست..بهترین چیز شکستن پای معلم است...بهترین چیز دودر کردن کلاس کهفی ست....

به نظر محدثه:بهترین چیز بیخیالی ..امتحان ندادن ...نخوندن و بیست گرفتن .. داشتن یه آدم پایه است(من اینو اضافه می کنم :یه آدم پایه واسه گرفتن هدیه ی ولنتاین!!!محدثه بگووو.خجالت نکش!!)

به نظر مریم:بهترین چیز خوابیدن رو شونه ی محدثه است ....چهارشنبه هاااا به مدرسه نیومدنه....

به نظر سنا:بهترین چیز داشتن ساعت برنارده ..!!!(بابا کم توقع!!!!!)

به نظر شما:............................................................................................!!!!!!!

پ.ن:ما داشتیم اینجا می تایپیدیم که معاونمون اومد بره تو نت...بابا تکنولوژییییییییییییییییییییییی!!!

ما الآن بیکاری زیادی بهمون فشار اورده به همین منظور و در راستای آگاه کردن اقشار گوناگون ملت علی الخصوص خوانندگان محترم این دایره المعارف مقاله ای در باب آشنایی با مدرسه ارائه می کنیم:

مدرسه ی ما به مانند دبی آنتالیا یه چیزی تو همین مایه ها می ماند ..در این مدرسه ما انواع آموزش های علمی را توسط معلمانی بس کوشاو مجرب(همون مجرددددد) دریافتیده و هر روز بهتر از دیروز می شویم..(ما همه یه پا صاایرانیم!!!)در این مکان مقدس قرار است از ما آزمون جامعی اخذ کنن تا باز هم بهتر از دیروز شیییییییییییم!!!

دیگه زنگ خورد برم خوراکی بخورم(توهمه چون هیچی ندارم بخورم!!!)راستی زنگ ما مثه این خر ده تومنیاست که خیلی حال می ده سوارشون شی!!!زنگ مدرسه ی بغلی(بقلی!!!)مثه زنگ قصر سیندرلاست!!!

راستی ما تو مدرسه مون به مناسبت ولنتاین به معلم های مرد مجرب(بخوانید:مجرد)تبریک گفته و آرزوهای خوب واسه شون می کنیم!!!

دیگه بریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:39 ب.ظ

استغفرالله ربی و.....
تو خجالت نمیکشی؟ :دی
عجب...................
فعلا خدافس!

آریان چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ب.ظ http://manhoos.blogfa.com

سلام
می دونی فرق یه ملخ با یه ملخ دیگه چیه؟

leila دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:15 ب.ظ

salam ahyanan tasmim nadari up konه
baba mordim dige upkon dokhtar
felan khodafes

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد